Gönderim

MAĞAZAYA GÖNDERİM

Tamamen ücretsiz

STANDART TESLİMAT

Tamamen ücretsiz.
Kaç adet ürün satın alındığına bakılmaksızın.
Pazar günleri ve resmi tatillerde teslimat yapılmamaktadır.

SİPARİŞİMİ NEREDEN ALABİLİRİM?

Mağazalarımızın herhangi birinden ya da evinizden ya da iş yeri adresnizden alabilirsiniz, siparişler asla posta kutusuna bırakılamaz.

SİPARİŞİMİ NE ZAMAN ALABİLİRİM?

Teslimat süresi teslimat tipine bağlı olarak değişiklik gösterir.
Mağazaya sevkiyatı 3 ya da 5 iş günü sürebilir.
Standart teslimat 2 ya da 3 iş günü içerisinde.

KARGO ADRESİ FATURA ADRESİNDEN FARKLI OLABİLİR Mİ?

Evet. Satın alma işlemi sırasında kaydolurken kullandığınız adresten farklı teslimat adresi seçebilirsiniz.

SİPARİŞİMİN DURUMUNU KONTROL EDEBİLİR MİYİM?

Evet. “Hesabım” üzerinden takip edebilirsiniz. Ürününüzün durumu değiştikçe sms/ email yolu ile bu değişiklikler bildirilecektir.
Alışverişini üye olmadan yaptıysan ve siparişinin durumunu öğrenmek istiyorsan buraya tıkla

SİPARİŞ DURUMU İLE İLGİLİ HANGİ MESAJLARI ALACAĞIM?

Ödeme aşamasında 3D doğrulama isteği.
Siparişiniz depomuzdan ayrılıp teslimat adresine doğru yola çıktığı durumda sevkiyat doğrulama e-maili.
Eve teslimatta kargo şirketinden siparişinizin hangi gün adresinizde olacağına dair sms ile bilgilendirme mesajı alacaksınız.
Mağazaya teslimatta, ürününüz seçtiğiniz mağaza adresine ulaştığında size bir e-mail ve sms göndereceğiz.

SİPARİŞİMİ MAĞAZAYA YAPTIYSAM, ÜRÜNÜMÜ KİMDEN ALABİLİRİM?

Mağaza görevlilerinin herhangi birinden talep edebilir sıraya girmeden ya da kasadan geçmeden ürününüzü alabilirsiniz. Sipariş numarasını göster ve artık senin!

KURYE SİPARİŞİMİ GETİRDİĞİNDE BELİRTİLEN ADRESDE DEĞİLSEM NE OLACAK?

İlk teslimat denemesinde kurye adrese kargonuzun nereden, saat kaçta alabileceğinize dair bir not bırakacaktır. Eğer isterseniz, notu aldığınızda bu notu bırakan kurye ile de iletişime geçebilirsiniz. Bir sonraki deneme de başarısız sonuçlandığı takdirde sipariş iptal edilir ve ücret hesabınıza geri yatırılır.