Popüler Sorular

Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?

İade adımları:

1. Siparişiniz ile beraber gelen sipariş formununuzun arkasında yer alan bilgileri doldurunuz.

2. İade etmek istediğiniz ürün veya ürünleri Yurtiçi Kargo’ ya 518235505 numarasını bildirerek ücretsiz bir şekilde gönderebilirsin.

Hijyen kuralları nedeniyle, çoraplar ve diğer aksesuarlar iade edilemez.

Nasıl üye olabilirim?

Rays.com.tr adresinden direkt üye olunmamaktadır. Sipariş verdiğinizde sipariş bilgileriniz ile otomatik üyelik sağlanmaktadır.

Değişim yapabilir miyim?

Maalesef değişim seçeneğimiz bulunmamaktadır. Değişim yapmak istediğiniz ürün veya ürünleri ücretsiz bir şekilde iade edebilirsiniz.

İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

• İptal ettiğiniz bir siparişin ücret iade işlemleri 2 iş günü içerisinde tamamlanır.

• İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:

o Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.

o Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.

o Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.

• Ayrıca iptal veya iadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize ve telefonunuza SMS olarak bir bilgilendirme mesajı gönderilir.

• Bu mesajı aldıysanız bankanıza trendyol tarafından ücret iadesi yapılmış demektir.

• “Hesabım” bölümünde yer alan “Siparişlerim“ sekmesindeki referans numaranızla bankanızdan iade kontrolü yapabilirsiniz.

• İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.

İPUCU:

Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

Siparişimin teslimat adresini veya alıcı adını değiştirebilir miyim?

• Ana sayfada yer alan “Hesabım” bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.

• Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı” ya da “Siparişiniz Hazırlanıyor” statüsünde ise aşağıdaki kanaldan talebinizi bize iletin.

Whatsapp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

• Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini kargo firmaları da sadece belli bir süre içerisinde yapabilir. Değişiklik talebinizi iki şekilde iletebilirsiniz.

1. Kargonun gönderildiği kargo firması ile irtibata geçerek

Siparişim ne zaman gelir?

• Satın aldığınız ürünler ürün detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir. Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine “Hesabım” bölümünde “Siparişlerim“ sayfasından da ulaşabilirsiniz.

• Üründe “24 saatte kargoda” yazısı var ise siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir. Bu ürünler “HIZLI TESLİMAT” ürünleridir.

• Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.

• Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını “Hesabım” bölümünde “Siparişlerim“  linkinden takip edebilirsiniz.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce aşağıdaki şekilde kolayca iptal edebilirsiniz.

1. mutlu.musteri@rays.com.tr mail adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

2. 0 850 800 72 97 numaralı telefon üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

3. Whatsapp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz

Ürünleriniz kargolanmak üzere hazırlanmaya başlandıysa (faturanız kesildiyse) veya kargoya verildiyse iptal edilemez. Bu durumda ürünü teslim aldığınızda iade edebilirsiniz.

İPUCU:

Ücret iade işlemleri 2 iş günü içerisinde tamamlanır. İadeniz tamamlanıp bankanıza iadeniz yapıldığında email ile bilgilendirilirsiniz.

Kampanyadan yararlandığım bir siparişte iptal ya da iade yaparsam kampanya iptal olur mu?

• İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.

• İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.

İPUCU:

Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

Kargo ve Teslimat

Siparişimin teslimat adresini veya alıcı adını değiştirebilir miyim?

Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir. Değişiklik talebinizi iki şekilde iletebilirsiniz.

1. Kargonun gönderildiği kargo firması ile aşağıdaki numaralardan irtibata geçerek:

i. Yurtiçi Kargo için 444 99 99

2. Aşağıdaki kanaldan bize ulaşarak:

1. mutlu.musteri@rays.com.tr mail adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

2. 0 850 800 72 97 numaralı telefon üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

3. Whatsapp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Siparişim ne zaman gelir?

• Satın aldığınız ürünler ürün detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir. Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine “Hesabım” bölümünde “Siparişlerim“ sayfasından da ulaşabilirsiniz.

• Üründe “24 saatte kargoda” yazısı var ise siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir. Bu ürünler “HIZLI TESLİMAT” ürünleridir.

• Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.

• Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını “Hesabım” bölümünde “Siparişlerim“  linkinden takip edebilirsiniz.

Teslimat ücreti var mı?

• 75 TL ve üzeri siparişlerde kargo ücretsizdir.

• 75 TL altı siparişlerde gönderim ücreti 14.99 TL dir.

Siparişim kargoya verilmiş. Adres değişikliği yapmak istiyorum.

Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir. Değişiklik talebinizi iki şekilde iletebilirsiniz.

1. Kargonun gönderildiği kargo firması ile aşağıdaki numaralardan irtibata geçerek:

i. Yurtiçi Kargo için 444 99 99

1. mutlu.musteri@rays.com.tr mail adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

2. 0 850 800 72 97 numaralı telefon üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

3. Whatsapp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

bize ulaşarak.Adres değişikliği talebinizi kargo firmalarına iletiyoruz ancak yoğun oldukları dönemlerde talebinizi gerçekleştiremedikleri zamanlar olabiliyor.

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş.

• Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.

• 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz Rays’a iade edilir.

• Rays’a iade edilen kargonun tekrar sevkini istiyorsanız aşağıdaki kanallardan bizimle irtibata geçebilirsiniz.

1. mutlu.musteri@rays.com.tr mail adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

2. 0 850 800 72 97 numaralı telefon üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

3. Whatsapp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz

Yurtdışına teslimatınız var mı?

• Rays.com.tr üzerinden yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız var.

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

• Kargo firmaları pazar günleri hariç eve teslimat yapmaktadır.

Kargom nerede?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Rays.com.tr | Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız.

Bu SMS ve bilgi mesajı geldikten sonra kargonuzu 2 şekilde takip edebilirsiniz:

• Bilgi mesajının içerisinde yer alan “Kargo Takip” linkinden

• “Hesabım” bölümünde “Siparişlerim“ linkinden

İade

İade politikanız nedir?

• İade süresi ürün elinize ulaştığından itibaren 15 gündür.

• Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için Yurtiçi Kargo’ ya 518235505 numarasını bildirerek ücretsiz bir şekilde gönderebilirsin.

• Ürünlerinizi Yurtiçi kargo firması ile iade edebilirsiniz.

• Tek kullanımlık ürünler ile hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.

• Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini aksesuar ürünleri;

o Ambalajı açılmamış

o Denenmemiş

o Bozulmamış

o Kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.

•Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

• Finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olan ve satıcının kontrolünde olmayan, fiyatı değişiklik gösteren mal veya hizmetler için cayma hakkı kullanılamaz.

Mağazadan iade edebilir miyim?

İnternet üzerinden verdiğiniz siparişlerin iadesini, 15 Temmuz Mah. Camiyolu Cad İstanbul/Bağcılar adresinde bulunan İkitelli mağazamızdan sipariş formunuz ile birlikte gelerek iade edebilirsiniz.

İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

• İadelerinizi Yurtiçi kargo firması ile ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz.

• Kargonuzu teslim ederken 518235505 kodunu belirtmeyi unutmayın.

İade kargo kodu almak için “Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?” sorusundaki adımları takip edin.

İPUCU:

Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

Hijyen kuralları nedeniyle, çoraplar ve diğer aksesuarlar iade edilemez.

• Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

15 günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?

• Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 15 gündür.

•15 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.

Kampanyadan yararlandığım bir siparişte iptal ya da iade yaparsam kampanya iptal olur mu?

• İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.

• İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.

İPUCU:

Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

Siparişler

Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim?/ Hediye notu ekletebilir miyim?
• Hediye paketi ve notu uygulaması bulunmamaktadır.
Kapıda ödeme seçeneği var mı?
Maalesef kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır. Ödemenizi güvenli bir şekilde kredi kartı veya banka kartınız ile yapabilirsiniz.
Elime ulaşan ürün için beden/numara değişimi yapabilir miyim?

• Satılan ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı değişim sürecimiz yoktur.

• Elinizdeki ürünü hiçbir ücret ödemeden iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz.

Kargodaki siparişimi iptal etmek istiyorum.

• Ana sayfada yer alan “Hesabım” bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.

• Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde ise iptal yapılamaz.

• Kargoyu teslim almadan iade edebilirsiniz.

Siparişim iptal edilmiş

Oluşturduğunuz bazı siparişler envanter hatası veya diğer iptal nedenlerinin söz konusu olması halinde güvenliğiniz nedeniyle otomatik olarak iptal edilebilir ve üyelik hesabınız askıya alınabilir. Siparişinizin iptal edilme nedenini üyelik e-mail adresinize gönderilen mailden de öğrenebilirsiniz.

Hesabınıza tekrar erişebilmek için aşağıdaki iletişim kanalından bizimle irtibata geçin.

Whatsapp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Sipariş ürünümü değiştirebilir miyim?

Maalesef değişim seçeneğimiz bulunmamaktadır. Değişim yapmak istediğiniz ürün veya ürünleri ücretsiz bir şekilde iade edebilirsiniz.

Siparişim eksik gönderilmiş

• Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.

Paket içeriği eksik veya yanlışsa:

1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.

2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.

3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte Rays’ a geri gönderin.

4. Durumla ilgili aşağıdaki iletişim kanallarından bizimle irtibata geçin.

Whatsapp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

• Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi yukarıdaki iletişim kanallarından bize iletin. Uzman Müşteri Danışmanı talebinizi inceleyecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına kdv dahil midir?

• Rays.com.tr üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

Siparişimi müşteri temsilcisi aracılığıyla vermek istiyorum.

• Bilgi güvenliğiniz için siparişinizi sadece siz tamamlayabilirsiniz.